Transporterio ir konvejerio juostos remontas bei klijavimas

Ne paslaptis, kad Lietuvos pramonės šakos plečiasi ir pučiasi kaip muilo burbulas. Suprantama, nereikia jaudintis, kad vieną dieną ji ims „susprogs“. Taip nutikti gali tik dėl dar vienos fiktyvios krizės paskelbimo, kai visi bankai norės susigrąžinti savo pinigų liūto dalį „smaugiant“ smulkiuosius verslininkus ir nuošalėje paliekant didžiuosius.

Taigi, nekalbant apie galimus grėsti blogus dalykus pasikalbėkime ir apie gerus. Nepaisant neprognozuojamos verslo ateities, tam tikros paslaugos visada išliks reikalingos, patrauklios ir nešančios pelnus nežiūrint į bet kokius ekonominius nesklandumus. Š į kartą bandysime paliesti konvejerių bei transporterių naudojimą įvairiose pramonės šakose, jų naudą ir žinoma, aptarnavimą.

Lietuvos pramonėje, kai kurie įrenginiai, šiuo atveju konvejeriai arba transporteriai jau senei nėra naujiena. Jie sėkmingai ir našiai įdarbinti ne tik Lietuvos pramonėje ir padeda „suktis“ verslininkams, bet sėkmingai padeda darbuotis ūkininkams, jų didžiuosiuose ūkiuose. Tačiau yra ir kita transporterio juostos pusė. Tokius įrenginius eksplotuoti įmanoma ne amžinai. Jie kada nors ima ir sugenda. Žinoma, elektros instaliavimo darbus pasidaro ir pats ūkininkas ar pramonės nusamdytas įrenginių priežiūros inžinierius. Bet paprastas inžinierius nepajėgs sujungti ir suklijuoti transporterio juostos, kuri nesaugiai įplyšo ar visiškai nutrūko dėl susidėvėjimo ar per didelio darbinio krūvio. Juk daugelis transporterių ir konvejerių dirba pramonei „non stop“ visas 24 valandas per parą. Todėl, suprantama, kad visada būna tas momentas kai tenka spręsti kylančias ar jau iškilusias problemas dėl juostų sujungimo, vulkanizavimo ar klijavimo.

Konvejerio juostos remontas nėra sudėtingas tik tada, jei turima tam tikri instrumentai, turima pakankamai informacijos apie juostų sujungimą ir konvejerių darbo atstatymą. Transporterio juostos remontas atliekamas keliais būdais bei etapais. Pirma, tinkamai įvertinus visus transporterio ar konvejerio juostos pažeidimus ar nutraukimus yra sprendžiamas klausimas, kokiu būdu geriau sujungti juostas. Yra trys juostų jungimo būdai, vienas yra, kai juosta sujungiama mechaniniu būdu, panaudojant tam tikros paskirties kabes. Antrasis variantas yra, kai panaudojami aukšto slėgio ir temperatūros presai, kurių pagalba juostos vulkanizuojamos ir įgauna tokius pat parametrus kaip ir kitos juostos dalys. Trečias būdas yra transporterio juostos klijavimas, tai yra, kai juostos tam tikros dalys paruošiamos sujungimui klijais. Ne, ne, toks būdas yra visiškai kokybiškas, jei pagalvojote, kad juostą jungti su klijais nėra logiška ir praktiška.  Taip galvoti yra klaidinga, nes sujungimui klijavimo būdu yra panaudojamos visos medžiagos, kurios yra skirtos tokio tipo darbų atlikimui. Tad po sujungimo klijuojant galima net neabejoti, kad transporterio juostos darbinė būklė bus lygiai tokia pati, kaip naujos ir sujungtos bet kokiu kitu jungimo būdu. Todėl klijuoti juostų nereikia bijoti, tik atmintina, kad tokius darbus privalo atlikti ne paprastas gamyklėlės priežiūros inžinierius, bet ilgametę juostų jungimo patirtį turintys specialistai. Kurie iš praktinės pusės atliks visus kokybiškus sprendimus dėl Jūsų transporterio ar konvejerio juostos sujungimo.

Kontaktai susidomėjusiems – UAB “Baltic Belt” telefonas: +370 659 09379

Straipsnis parašytas ir patalpintas: 2015-02-22

Tags: , , , , , , , ,

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos