Kaip patalpinti nemokamą skalbimą, kad būtų kokybiškas

Kas talpina skelbimus jau pastebėjo, kad vieni skelbimai yra naudingi, kiti visiškai nenaudingi. Kodėl tai nutinka? Viskas labai paprasta. Jei pasidomėtumėte užsienio skelbimų populiarumu bei jų talpinimo unikalumu pastebėsite, kad užsieniečiai niekada netinginiauja. Kaip suprasti? Jie kiekviename skelbimų portale talpina skelbimą lyg tai būtų jų pats svarbiausias skelbimų puslapis ir todėl, kiekviename iš jų jie rašo unikalius tekstus bei savo pasiūlymus būsimiems skelbimų skaitytojams. O ką darome mes? Mes esame tinginiai, gal todėl mėgstame sugaišti daugiau laiko ir iš to gauti kuo mažiau naudos. Lietuviai yra unikali tauta, tačiau savo elgesiu jie tokiais gali likti neilgai, nes viską ką jie bedarytų, visus veiksmus lydi pasvarstymai, kaip lengviau, kaip patogiau ir naudingiau, tačiau daugiausia situacijų įvyksta taip kaip visada, be vaisių ir rezultatų. Lietuviai tingi kiekviename skelbimų portale rašyti apie tą patį skelbimą savais žodžiais, jiems atrodo, kad atliekant tą patį veiksmą „copy paste“, rezultatas bus toks pats, juolab, kad skelbimas talpinamas į kitą skelbimų lentą. Taip nėra, lietuviai, pabuskite, GOOGLE sistema pasiima ir įvertina bei suindeksuoja tik pirmą skelbimo variantą, kur pirmą kartą jį patalpinote ir nesvarbu, mokamas skelbimas buvo ar visiškai nemokamas. Kopijuotas tekstas ir švietime yra traktuojamas kaip plagiatas, ne originalas, todėl norėdami gauti ženkliai didesnę naudą iš savo ilgalaikių skelbimų, būtinai juos rašykite patys ir į kiekvieną portalą dėkite talpinimui skelbimus iš naujo parašytus ir nekopijuotus iš jau ankščiau skelbtų.

Taip pat skaitykite:

Ypač nuo „spamo“ kenčia nemokami skelbimai,  kuriuose ypač gausu kopijuotų tekstų bei skelbimų. Suprantama, automobilio ar audio ar video bei buitinės technikos parametrų ir jų skaičių nepakeisite unikaliais, jie privalo išlikti tikslais, tačiau kas liečia Jūsų pasiūlymą būsimiems pirkėjams, į tai reikėtų labiausiai atkreipti dėmesį, nes parduoti yra menas, o ne „copy paste“, kai pirkėjui pasakote pirk ir jis net nesvarstęs ima ir perka užsimerkęs. Su kiekvienu pirkėju būtina bendrauti individualiai, jam reikia skirti laiko, todėl dėdami skelbimą taip pat skirkite teksto turiniui laiko, kad ateityje jis Jums atneštų 60-70 procentų didesnę sėkmę ir būtų ženkliai didesnė nauda, nei „copy paste“.

Straipsnis paskelbtas: 2015-11-29

Tags: , , ,

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Eiti prie įrankių juostos